Ayırma Celbi

24 Temmuz 2014

Ayırma Büyüsünün celbi;vefk’den daha farklı olarak on dört günde hazırlanan bekleme süresi doksan gün olan bir uygulamadır.Gümüşlüğe kaplanan celp her türlü durumda taşınabilen bir işlemdir.Başarı anlamında diğer uygulamalara göre daha yüksektir.

Herhangi bir yedirme işlemi olmaması ve dua okuma zorunlulugunun olmaması da artıdır.Bilgilerle veya resimle yapılan uygulama özel hallerde veya alkol durumunda dahi taşınabilmektedir.Kişiyi başkasından ayırma,kendisinden uzak tutma v.b durumlarda yapılabilir.

11 Yorum

  • selenay turmak 30 Temmuz 2014, 11:59

    deli gibi sevdiğim birisi var ama ne yazıkki onunla önceden tanışmıyorduk çünkü o evli birisi onunla evli olmayı çok isterdim o kadar iyi biriki ona okadar aşığımki eşinden ayrılıp bana gelmesini istiyorum o derece. bunun için ne yapmalıyım çok seviyorum nolur yardım edin bana

  • Rıfat 01 Ağustos 2014, 12:16

    bacım Allah yardımcın olsun zor gerçekten sevince insan gözü bişeyi görmez oluyor işte inş derdin çözülür ne diyeyim. benimde seninki kadar olmazasa ona yakın sorunlarım vardı. yakın bir arkadaşım bu siteden medyum burak beye ulaşmış sıkıntısını anlatmış burak bey sağolsun dinlemiş derken derdine derman bulacağını umuyorum çünkü herşeyin istediği yönde olduğunu söyledi. demem o ki burak beyle bende tanıştım Allah ondan razı olsun sıkıntılarımı paylaştım dinledi beni yapılabilecekleri de söyledi. hocam bana bi muskaya benzer bişey göndercek iki güne elimde olcakmış kargo şirketiylede görüştüm. Allah hepimizin yardımcısı olsun gönlümüzü ferah tutalım

  • layla irem 02 Ağustos 2014, 12:21

    Arkadaşlar burak bey ne söyledi başka peki kaç günde olurmuşki bilgi verirmisinz açıkçası biraz aramaya çekiniyorumda

  • rıfat 06 Ağustos 2014, 12:28

    leyla kardeş istenilen amaca gore hazirladgni söyledi burak bey. 14 günde hazırlanıyormuş celbi alan kişi sadece gümüşe kaplattırıp üzerinde taşıyormuş herhangi bir yasak filanda yokmuş dualarını da burak bey okuma yapıyormuş çok basit. eğer burak beyi aramaya çekiniyorsan e mailde atabilirsin yukarıda adresi var. Allah yardımcın olsun seninde

  • mehmet candn 07 Ağustos 2014, 08:32

    peki banyoya girceğinde nasıl oluyor

  • Sevgi altinabs 08 Ağustos 2014, 12:41

    Merhaba arkadaşlar ben burak hoca ile yaklaşık üç aydır tanışıyorum. Allah ondan razı olsun derdime vesile oldu ettiği dualar sayesinde şimdi çok daha mutlu ve huzurluyum. Hocam bana ayirma celbi yaptı ve sevmediğim eşimden kurtuldum. Şunu anladım biraz sabır ve inançla bu iş gerçekten oluyor. Etkisini yirmi yedinci günde gördüm ve artık amacıma ulaştım biraz bekliyorsun ama sabredince gerçekten buna deydiğini anlıyacaksınız. Allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun.

  • Feray 08 Ekim 2014, 22:12

    Sevgi hanim gerçekten etkisini gördünüz mü ben biraz tedirginim. Ben beni seven bir insandan kurtulamiyorum hayatı bana cehennem yaptı ama ben sevmiyorum ne yapacağımı bilmiyorum 🙁

  • Fatma 02 Aralık 2015, 23:17

    Mrb ben evliyim be baska birine asik oldum esimden bosanicam diyemem onun benden soguyup onun bosanmak istemesini istiyorum esim iyi biri onu aldatmak istemiyorum yardim edin ne olur esim benden o kadar sogusunki ayrilmak istesin burak hocam bana ulasin lutfen

  • Nagehan 19 Ağustos 2016, 02:15

    Şuan ayırma celbi yaptırıp sonuç alan varsa yazabilir mi bende yaptırmak istiyorum da

  • zerafet k.. 19 Ağustos 2016, 09:15

    Mrhnaba ben yaptırdım celbi kolye gibi taşıyorum boynumda şuan yirminci günüm istdiğim yavaş yavaş oluyor burak hocama da güveniyorum olcağına inancım var yasağıda yok okumalarını burak hocam yapıyor

  • Nagehan 20 Ağustos 2016, 14:30

    Benim içinde bugün başlanacak umarım tutar zerafet gelişme olduğunda yazarmisin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir